Terug
Gepubliceerd op 15/10/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

di 14/10/2025 - 13:30 Trouwzaal, Centrumstraat 45 te 9920 Lievegem
  • Goedkeuren notulen vorige zitting

    • Notulen vorige zitting: goedkeuring

      Goedgekeurd

      De notulen van de zitting van het vast bureau van 7 oktober 2025 worden goedgekeurd.

  • Financiën

    • Lijst goed te keuren bestelbonnen ocmw

      Goedgekeurd

      De lijst van goed te keuren bestelbonnen wordt goedgekeurd.

  • Personeel

    • Personeel - team logistiek - ontslag in onderling overleg van een medewerker schoonmaak en logistiek: goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om in onderling overleg de arbeidsovereenkomst van een medewerker schoonmaak en logistiek te beëindigen op 31 oktober 2025.

    • Personeel - team logistiek - in disponibiliteit stellen van een personeelslid en toekenning van een wachtwedde: goedkeuring.

      Goedgekeurd

      Het college van burgemeester en schepenen plaatst, conform de regelgeving, een medewerker schoonmaak en logistiek bij team logistiek in disponibiliteit met ingang van 6 oktober 2025 en stelt een wachtwedde vast.

    • Aanvragen

      • Personeel - team Welzijn- dienstenchequeonderneming - pensioenaanvraag van een poetsmedewerker: kennisname en toekenning geschenkcheques

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de pensioenaanvraag van een poetsmedewerker met ingang van 1 mei 2026 en stelt het aantal geschenkcheques vast.

  • Secretariaat

    • Agenda raad voor maatschappelijk welzijn: vaststelling

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van donderdag 23 oktober 2025 vast.

  • Welzijn

    • Beroep Dimensa tegen Vlaamse Overheid bij Raad van State - vraag om tussen te komen en aanstelling raadsman: goedkeuring

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau beslist om een verzoek tot tussenkomst in te dienen bij de Raad van State voor de zaak Dimensa woonmaatschappij versus Vlaams Gewest en stelt hiervoor een raadsman aan.